Let op: Donderdag 26 mei (Hemelvaartsdag) zijn wij gesloten en vinden er geen leveringen plaats.
Klantenservice
Grind.be staat voor kwaliteit en dit laten wij ook graag via onze dienstverlening zien. Via deze pagina vindt u uitgebreide informatie over allerlei vragen rondom onze producten, Uw bestelling en de levering ervan. Nog onduidelijkheden? Wij staan ook telefonisch of per email voor u klaar.
Algemene informatie
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Welk formaat grind of split neem ik het beste?
- Grind bijvullen? Gebruik onze gratis Grindcheck om u te helpen bij het vinden van de juiste soort!
- Bekijk ons Blog voor handige informatie en inspiratie
- Bezorgkosten
- Betaalmethoden
- Over Grind.be
- Veelgestelde vragen
- Ons Webshop Keurmerk
- Veilig online bestellen: privacybeleid
- Algemene Voorwaarden
Informatie over uw bestelling
- De status van uw bestelling bekijken / volgen (alleen beschikbaar als u zich als klant heeft ingeschreven)
- Een bestelling wijzigen of annuleren
- Een bestelling retourneren
- De levering van uw bestelling zakgoed, pallets en ander stukgoed
- De levering van uw bestelling losgestort grind
Suggesties of klachten?
Wij horen graag of u tevreden bent over onze dienstverlening en producten. U kunt ons hiervoor altijd bellen of emailen. Heeft u onverhoopt een klacht? Deze ontvangen wij graag per email, wij zullen een klacht altijd direct in behandeling nemen.